Scooter, appartement, 1ste kroegentocht,excursie! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu Scooter, appartement, 1ste kroegentocht,excursie! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu

Scooter, appartement, 1ste kroegentocht,excursie!

Door: irisvanleeuwen

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 Juni 2011 | Griekenland, Athene

Lieve allemaal!

Afgelopen dagen is er weer vanalles gebeurd hier! Gistermiddag hebben we met zijn allen geluncht op Starbeach en daarna mochten we bungy jumpen, en neeeee dat heb ik niet gedaan. T leek me echt heel leuk maar ik durfde echt niet (schaam).. Daarna kregen Annette en ik eindelijk ons Appartement in Elina (dat is het complex waar iedereen zit). Echt zo heerlijk om eindelijk een grote kamer te hebben (3 bedden) een keukentje (met koelkast) en een douche en balkon! Echt heerlijk! Ohja en een kast voor onze kleding! Ook heb ik gister mn scootertje gekregen! Echt lekker om overal heen te rijden, maar wel weer even wennen! Het asfalt is hier namelijk ontzettend glad en heet en soms lijkt het net of je op ijs rijdt.. echt opletten dus! Maar ik draag altijd een helm hoor (boete is hier 380 euro!). Gisteravond was de eerste kroegentocht van het hoogseizoen! We hadden 70 gasten en gingen naar de 4 bekendste kroegen hier! Omdat we met 15 man reisleiding zijn lopen er 5 in gogokleding en de rest is "undercover". Ik had gister gewoon mn eigen kleding aan maar werd toch al wel herkend door gasten! Gisteravond hebben we ook voor het eerst ons gogodansje gedaan (en ja ik stond op de bar!) Echt heel leuk en alle gasten vinden het ook geweldig! Na de kroegentocht nog even een drankje gedaan met het team en daarna lekker naar bed gegaan! Eindelijk in mn eigen bedje voor de komende 2 maanden! Vandaag stond ik samen met Annette op het rooster voor onze eerste excursie! De beachday op Starbeach! In onze gogo outfit gingen we om half 10 op de scooter richting starbeach! Daar moesten we de gasten opwachten, we hadden 12 aanmeldingen maar er kwamen er maar 4! Het was nogal vroeg namelijk! Toen iedereen er was gingen we met ze op de banaan en in de ringo's! Daarna moesten we een stempel halen voor een gratis ligbed en gebruik van alle glijbanen! Verder moest ik als reisleiding aanwezig zijn.. alleen dat dus! In bikini op een ligbed en dat 3 uur lang! Echt een topbaantje! Nu heb ik net een uur kantoordienst gehad (welkomsenveloppen schrijven) en ga ik zo mee met Jeroen (collega) voor een welkomsinfo. Hij gaat die geven en ik mag mee kijken! Leuk! Daarom ga ik nu weer even stoppen!


@ Papa, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik nog even kan bellen!
@ Carolien, wat leuk een vakantie in Cherso! Ik zie je vast wel!
@ Naat, liefje ik hoop dat Italie heel leuk is en ik heb gister mn hele appartement vol gehangen met foto's van jou! Boven mn bed hangt jou lijstje! Morgen even skypen hoop ik!

Verder bestaat de kans dat ik morgen de samariakloof moet lopen, en ja dat weet iedereen dat vind ik echt vreselijk! @ San, denk je aan me? en scheld je mee?;)

Liefs! en een dikke kus vanuit Cherso!

  • 29 Juni 2011 - 13:38

    Sann:

    Ach nee, schat, de samariakloof! Dit keer ben jij degene die telkens moet zeggen dat iedereen door moet lopen EN is er geen tattooswingtim om het leed te verzachten, arme jij!
    Maar de foto´s waren adembenemend, dus maak er gewoon een hele hoop! ;)
    Ik zal aan je denken...

  • 30 Juni 2011 - 22:27

    Madelon:

    Have fun girl!!! (En omdat ik er niet ben: Geniet voor TWEE) minimaal!! (L)

  • 17 Juli 2011 - 13:57

    Joy:

    Lieverd, mn reactie is niet aangekomen zie ik die ik al 18 dagen geleden had gestuurd via mijn mobiel. Maar ik vind het fijn om wat van je te lezen!! Fijn om te horen datje het naar je zin hebt :) Ook de foto's op je facebook zijn erg leuk. En ik mis je!!! Als je terug bent, dan gaan we zeker snel afspreken! I wanna hear allllll the stories. Gaan we nog een keertje skypen? Moet je maar laten weten als je een keertje tijd hebt! I love you xx

  • 17 Juli 2011 - 13:58

    Joy:

    En ohja; geniet er nog van zolang het kan, zoiets maak je maar weinig mee!!! Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 4704

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Chersonissos

Landen bezocht: