Eerste dagen! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Door: irisvanleeuwen

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Juni 2011 | Griekenland, Athene

Lieve allemaal,

Ja hoor mn eerste berichtje uit Cherso:) Het gaat allemaal heel goed hier en heb t naar mn zin! Op de luchthaven werd ik op gewacht door een collegaatje Marijn, gelijk heel gezellig! Door een foutje in de boeking zijn we helaas beland in een vreselijke hotelkamer "ons hok" haha.. Gelukkig worden we morgenochtend al over geplaatst en zien we de lol er wel van in! Morgen gaan we lekker naar ons appartement in het complex bij de rest. Verder heb ik nu nog heel veel vrij tijd en heb ik al lekker 2 middagen bij het zwembad gelegen! Vanmiddag heb ik uitleg gekregen over de administratie en dat was het eigenlijk qua werk! Morgen krijg ik mn scootertje en ga ik de stad verkennen, als ik durf te rijden hier! De eerste stapavond was echt heel leuk! Ontelbaar mezelf voorstellen, shotjes drinken, bar dansjes .. allemaal om te bewijzen dat ik gogowaardig ben! Echt een soort ontgroening! Nu zit ik even lekker op kantoor alles bij te werken qua mail en zo gaan we richting de stad voor de tweede avond uit! Ohja we zijn ook naar lovestar geweest op starbeach vanavond! Nog erg rustig maar wel heel leuk! Ik heb al een paar fotootjes die ik ga plaatsen dus das vast leuk! Verder moet ik nog wel wennen en mis ik thuis al wel.. @ Naat.. jou natuurlijk het allermeest lieffi! Gaat het goed in italie? Vast wel:)

Ik ga weer verder met feesten hier;) Oh nee werken... haha! Dikke kus vanuit het zonnige Cherso!

Liefss!

  • 27 Juni 2011 - 21:14

    Joy:

    Hoi liefie! Even een kort berichtje van mij. Fijn om te lezen dat t goed gaat en je het naar je zin hebt! Geniet ervan! Xxx

  • 27 Juni 2011 - 23:17

    Joey:

    Leuk!

  • 28 Juni 2011 - 07:28

    Sann:

    Klinkt goed mop! En dat je gogowaardig bent wist je toch allang ;)
    Succes met scooter rijden!

    Xje

  • 28 Juni 2011 - 08:21

    Carolien Zwijsen:

    Hej Iris,

    Wie weet kom ik je over een weekje nog wel tegen! Danny & ik gaan vanaf 3 juli 2 weken naar Chersonisos/Koutouloufari!
    Veel plezier in ieder geval.

    Xxx Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4705

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Chersonissos

Landen bezocht: