Nog 5 dagen en dan ga ik vertrekken! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen en dan ga ik vertrekken! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Iris Leeuwen - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen en dan ga ik vertrekken!

Door: irisvanleeuwen

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 Juni 2011 | Nederland, Woerden

Lieve allemaal!

Zoals de meeste wel weten vertrek ik a.s. zondagochtend richting het (hopelijk) zonnige Kreta om te gaan werken als reisleidster voor GOGO! Afgelopen week heb ik de laatste dingen afgerond en inmiddels heb ik ook mijn ticket binnen gekregen! Zondagochtend om 07.10 vlieg ik vanuit Amsterdam naar de luchthaven van Kreta, Heraklion! Daar zal ik de komende twee maanden nog veel vaker te vinden zijn:) In dit reisdagboek zal ik de komende twee maanden zoveel mogelijk verhalen en foto's plaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal mee ga maken! Na een druk weekend vol afscheidsfeestjes met al mn lieve vriendinnetjes, vrienden, familie en vriendje ben ik er nu wel aan toe om te gaan vertrekken! Ik ga jullie allemaal ontzettend missen en vind het leuk om berichtjes e.d. van jullie te ontvangen! Alvast voor het volgen!

Liefs!

P.s. mijn volgende berichtje is waarschijnlijk vanuit het zonnige Kreta!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 4706

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Chersonissos

Landen bezocht: